demasseur.nu

maandag 1 juni 2015

40, manueel praktizijn, een bucket list!

Een week met veel beleving! Het is echt waar... 40 jaar... Samen met het behalen van mijn diploma manueel praktizijn. Dat is toch wel heel speciaal. Dit kan het begin van iets nieuws zijn en wat sluit zich perfect aan bij zoiets? Juist....een bucket list!
Dus ik ben al een tijdje druk bezig om een mooi lijstje op te stellen. 40 jaar, dus 40 punten om te veranderen voor de volgende 40 (of meer) jaar. 

Eén van deze punten is het starten van een blog....bij deze dus 1 punt afgestreept.
Gaandeweg hoop ik deze blog bij te kunnen houden met steeds meer afgestreepte bucket list punten. Een ondertussen je op de hoogte te houden van het reilen en zeilen van mij en mijn praktijk. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten